Kidprenor – educație antreprenorială pentru copii

Academia Kidprenor

Peste 150 de copii s-au înscris până în acest moment în program, și peste 1000 de părinți au achiziționat Ghidul Kidprenor.

Când?

22 Martie

Grupa 6 – 9 ani: 18:00 – 18:50

Grupa 10 – 12 ani: 19:00 – 20:00

Unde?

Entrepreneurship Academy

Strada Semilunei 4-6, Sector 2

București

EMMA-kidprenor

Ce este Academia Kidprenor?

Academia Kidprenor este un program nonformal de educație antreprenorială și consiliere vocațională bazat pe o curriculă dezvoltată în Statele Unite ale Americii destinat copiilor cu vârste între 6 și 12 ani.

Peste 150 de copii s-au înscris până în acest moment în program, și peste 1.000 de părinți au achiziționat Ghidul Kidprenor.

Hai la o lecție Demo!

Ora Demo Kidprenor este o lecție demonstrativă din cadrul Academiei Kidprenor. Sub îndrumarea unui instructor, copilul tău poate afla mai multe despre spiritul si mentalitatea de antreprenor, într-un mod interactiv și distractiv.

Programul este implementat pentru grupe de maxim 10 copii pe categoriile de vârstă: 6 – 9 ani, respectiv 10 – 12 ani, și presupune o ședință interactivă săptămânală de 60 minute.

Locația unde vom desfășura cursurile fizice este: Entrepreneurship Academy de la adresa: Strada Semilunei 4-6, S2, București.

Data: 22 martie

Intervalul orar:
18:00 – 19:00 – grupa 6 – 9 ani
19:10 – 20:10 – grupa 10 – 12 ani.

*Pentru confortul părinților avem pregătită o sală separată și activități de networking în locație.

JACK-kidprenor

Academia Kidprenor este aliatul perfect pentru copilul tău.

Completează formularul de mai jos și ne vedem la Ora Demo

După completarea formularului vei fi contactat de unul dintre consultanții noștri pentru confirmarea participării.


Primul an în Academia KIDPRENOR

Ikigai

Identificăm pasiunea lucrativă prin modelul japonez Ikigai. Pe scurt, Ikigaiul este acel ceva ce te trezește din pat. Răspundem la cele 4 întrebări de explorare Ce îmi place să fac, La ce mă pricep?, Pentru ce pot fi plătit acum? și Ce are nevoie lumea?

Dreamboard

Planșa cu vise este al2lea pas din Academia Kidprenor. Aici, kidprenorii încep să se proiecteze în viitor și încep să viseze. O planșă cu vise face diferența între o persoană de succes și una care nu la atins încă. În modulul 2 vom conecta secțiuni din acest dreamboard cu obiectivele SMART.

Angajat versus antreprenor

Ambele sunt la fel de valoroase și fiecare are nevoie de cealaltă parte în societate. Punem accent pe faptul că gândirea antreprenorială face diferența în orice facem. Gândirea setată pe obiective și perseverența în atingerea lor te va aduce tot mai aproape de succes.

Costuri, prețuri, investitori

Kidprenorii descoperă diferența între cost și preț, și totodată vor descoperi care sunt cheltuielile și veniturile într-o afacere. În această sesiune vor afla cine poate să joace rolul de investitor pentru ideile lor de afaceri.

Imagine, brand și logo

Dintre toate sesiunile, aceasta este cea mai vizuală. Vor descoperi singuri care sunt acele logo-uri ușor de reținut și care sunt aproape imposibil de ținut minte. Vor afla de asemenea și care sunt bunele practici când vine vorba de logo-ul unei afaceri.

Promovare

Ideea lor de afaceri prinde contur și își vor pune întrebarea în mod intuitiv „Cum fac să am primul client?” sau „Cum fac să am mai mulți clienți?”. În această sesiune descoperim diverse metode de promovare și care se potrivește mai bine cu ideea lor de afacere.

Planul de afaceri

70% din planul de afaceri este finalizat până în acest moment. Am descoperit și clarificat elementele planului de afaceri, dar individual. În sesiunile dedicate planului de afaceri punem cap la cap aceste elemente pentru a avea planul de afaceri complet.

Filmulețul afacerii

Dintre toate metodele de promovare, cel care te dezvoltă cel mai mult este realizarea unui filmuleț. Îți depășești frica de a vorbi la cameră și frica de a fi văzut. Realizăm un filmuleț sau chiar mai multe, și apoi în cadrul orei le vizualizăm și oferim cuvinte de apreciere.

Misiune și valori

Răspundem la întrebarea „De ce?” și descoperim valorile care pot să fie într-o mare măsură active în viața noastră, sau poate nu. Indiferent de situație, conștientizarea ajută la cunoașterea propriei persoane. Ulterior, valorile pot fi transpuse în cadrul afacerii.

Cum să economisim?

Nu doar că începem discuțiile despre cum să economisim, dar îi facem pe kidprenori conștienți de obiectivul acestor bani strânși. Începem să conștientizăm nevoia unui plan și vom găsi cea mai bună strategie pentru fiecare obiectiv de economisire.

Gestionarea banilor

Mentalitatea cu care începem această oră va fi „Dacă gestionezi corect puțin, vei fi în stare să gestionezi corect mult!” Vom discuta despre ce înseamnă să-ți faci un buget și cum te poți ține de el.

Preconcepții și frici în afaceri

Suntem conștienți că mediul înconjurător nu e mereu cel mai prietenos, și de cele mai multe ori primim argumente de ce nu vom reuși. Ei bine, vrem să-i înarmăm cu unelte prin care să înțeleagă că acele convingeri sunt ale celor care o spun, nu a lor.

Recunoștința

Începând cu această lecție, în care vom învăța ce este recunoștința și la ce ajută ea, vom spune la fiecare oră 1 lucru pentru care suntem recunoscători.

Obiective SMART

Vom descoperi ce presupune acronimul SMART. Primul obiectiv va fi pentru o afacere fictivă, apoi pentru David, un personaj din episoadele noastre animate și apoi pentru afacerile lor. Specific, Măsurabil, Accesibil, Relevant și măsurat în Timp.

Pregătirea târgului online

Kidprenorii descoperă cum arată un târg online, apoi vom parcurge împreună lista de elemente necesare pentru a-și pune produsele și/ sau serviciile online. În această lecție descoperă procesul prin care un client trece să cumpere un produs online.

Cum funcționează un magazin online

Kidprenorii descoperă cele 2 laturi ale unui magazin online, atât partea de client, cât și partea de administrator. Vom intra în câteva detalii tehnice despre platforma unde vom pune detaliile despre afacerea lor.

Lansare târg online
Vom lega această sesiune cu sesiunea despre Promovare din modulul 1 pentru a găsi

metode prin care să-și atragă clienți pe pagina târgului online.

Productivitate versus amânare (procastrinare)

În funcție de grupă, această lecție va fi diferită. Dinamica grupelor diferă și vom insista pe ceea ce au ei nevoie. În mare punem în balanță cele 2 alegeri: să fac sau să amân.

Implementare pomodoro

Descoperim și aplicăm o tehnică foarte cunoscută de productivitate. 25 de minute de oră, 5 minute pauză și apoi încă 25 de minute de oră. În aceste 5 minute vom avea diverse activități care nu au legătură cu ora: dans, mindfulness, tehnică de respirație și altele.

Cashflow

Vom facilita jocul Cashflow și la final vom trage concluzii astfel încât fiecare să „plece acasă” cu lecțiile conștientizate.

Networking

Socializare, prieteni și networking. Dacă până acum își făceau prieteni la întâmplare, începând cu această oră vor avea câteva cunoștințe despre cum să-ți faci prieteni sau cum să te faci cunoscut în mod intenționat.

Studiu de piață

Revenim la productivtiate și descoperim harta productivității și metoda Eisenhower. În situația foarte probabilă vom descoperi principiul Pareto care a avut foarte mare succes până acum.

Negocierea în afaceri

Vom expune cele 2 posibilități: negociere colaborativă sau negociere competitivă. Prima este de tip Win-Win și a doua este de tip Win-Lose. Vrem să găsim mereu o cale prin care să ajungem la un consens cu partenerul de negociere astfel încât să fie Win-Win.

Crearea unui website

Pasul următor presupune realizarea unui website propriu. Vom face prin a descoperi cât este de ușor să faci un website. Vom folosi o platformă care are șabloane potrivite vârstei lor și în plus, modificarea lor este foarte ușoară.

Valori și crezuri limitative

Facem conexiuni între valorile cunoscute în modulul 1 și crezurile limitative descoperite în modulul 2 sub forma de preconcepții. Luăm pulsul grupei și aflăm ce crezuri limitative au descoperit. Ne propunem să le oferim instrumentele prin care să se distanțeze de acestea.

Ecologia în business

Conform John C. Maxwell, nu există ecologie în business. Există doar ecologie, sau îi mai putem spune etică. Vom aduce în discuție importanța ecologiei în viața fiecăruia și cum se transpune în mod automat și în afacere.

Echilibru emoțional

Inteligența emoțională este cea care-l ajută pe un vorbitor în public, pe un negociator sau un antreprenor dar și pe un jucător profesionist de poker, fotbal sau tenis. Indiferent de cariera ce o alegi, este necesar să-ți cunoști emoțiile, să le înțelegi și apoi să decizi în funcție de situație care emoție este neproductivă sau productivă.

Lansare website

Între timp, kidprenorii au lucrat la propriul lor website și acum sunt pregătiți să-l publice. Scopul acestui website este acela de a-și prezenta afacere și acela de atrage clienți.

Sunt multe cazuri în care cititul unei cărți, a schimbat viitorul unei persoane.

Răsfoiește cuprinsul cărții!

Cartea are 10 capitole, scrise pe înțelesul oricărui copil care îi vor stârni curiozitatea și dorința de învățare.

[wds id="2"]

Ce spune presa despre noi

Despre Kidprenor

Conceptul a luat naștere în Statele Unite ale Americii, datorită a doi frați, Matthew și Adam Toren, care au pășit în lumea antreprenoriatului încă de la o vârstă fragedă, cu ajutorul bunicului lor care le-a ghidat primii pași pe acest drum.

Mai târziu, cei doi au declarat că și-ar fi dorit să aibă o astfel de carte pe vremea când erau mici. Așa că au creat-o chiar ei, și în scurt timp, a ajuns să fie bestseller în America și a apărut în diverse publicații precum:

Dă play video-ului de mai jos și fă cunoștință cu David, primul Kidprenor din România!

Kidprenor îi poate oferi copilului tău o șansă în plus.

Știm că în școli nu există, cel puțin momentan, o materie care să pună accentul pe noțiuni practice despre antreprenoriat. În plus, timpul nu este întotdeauna cel mai bun prieten al părinților, încât să se ocupe ei și de această parte fundamentală în dezvoltarea unui copil.

Tocmai de aceea, venim acum cu o soluție, și anume, Academia Kidprenor – Antreprenori Mici cu Idei Mari.

Este cadrul perfect în care orice copil să învețe și să înțeleagă ce este spiritul si mentalitatea de antreprenor într-un mod distractiv și eficient. Cu ajutorul ei, copilul are șansa mult mai mari ca în timp să își decidă viitorul de unul singur și să obțină beneficii pe care poate și tu ți le-ai dorit când erai mic, dar nu ai avut posibilitatea.

Este o vorbă care zice că niciodată nu e prea târziu să înveți lucruri noi și să te dezvolți.

Dar noi suntem de părere că niciodată nu e prea devreme. Așa că, ce mai aștepți? Completează formularul de mai sus și oferă-i copilului tău accesul la fascinanta lume a antreprenoriatului!

Mesajul lui Adam, unul dintre fondatorii proiectului Kidpreneurs din US